Leverings- en retourvoorwaarden

Levervoorwaarden

De gehanteerde voorwaarden voor levering staan beschreven in de algemene voorwaarden. De levertijd is drie werkdagen, tenzij anders aangegeven.

Retourvoorwaarden

Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is niet gebruikt.

    Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Stuur ons een mailtje met het bestelnummer en de reden van retour. Binnen 1 werkdagen krijg je informatie over het retour sturen van het product.

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje.  Zodra je de retour hebt aangemeld en van ons de informatie hebt ontvangen heb je nog eens 7 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.


Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

De verzendkosten voor retourneren zijn voor jouw rekening. Verder zijn er geen kosten verbonden aan het retourneren van artikelen.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Bij ontvangst van je retourzending zullen we dit binnen 1 werkdag laten weten.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 4 dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Welke producten kan ik niet retourneren?

De volgende producten zijn uitgesloten van onze retourservice:

  • Een digitaal product dat niet op een fysieke drager staat, zoals een e-book, game of app.
  • Cadeaubonnen en -kaarten.
  • Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten.


    Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via het contactformulier of via email